Running to the embassy: Ein-de-lijk!

maandag 15 november 2010

Ein-de-lijk!

Vandaag was het dan eindelijk zo ver, Christina Aguilera kreeg haar ster op de Walk of Fame in Hollywood, California. Het zal er al heel lang aan te komen en eerlijk gezegd vond ik het schandalig dat ze na tien jaar er nog geen had terwijl bijvoorbeeld B. Spears er wel één had.

Maargoed, ze zag er werkelijk prachtig uit!

Het was een goede dag voor Christina fans wereldwijd, de walk of fame ster, een nieuwe photoshoot, HD filmpjes van Burlesque én de première van Burlesque in Los Angeles vanacht om 03.30 Nederlandse tijd. Natuurlijk blijf ik op om dit online te bekijken, kan niet wachten om te zien hoe alle acteurs en actrices eruit zien ;)

Meer foto's in de rest van het artikel :)









Love her!

Alsof deze dag niet nog beter kon, zijn er ook een aantal HD filmpjes van de film Burlesque uitgekomen. Vooral de nieuwe commercial met het nummer 'Beautiful People' is prachtig en Stanley Tucci klinkt zo schattig op het eind!

4 opmerkingen:

Unknown zei

Christina is so pretty!

Noelle zei

Awesome!! Volgende keer als ik naar LA ga, ga ik de locatie van de ster eens opzoeken zodat ik een fotootje kan maken :)

Liesewiesje zei

Leuke blog heb je, heb hem ontdekt via sillysil's blog :D On topic, wat leuk dat Christina Aguilera eindelijk haar ster op de walk of fame heeft gekregen. Dat verdiende ze wel :D Go Christina ! :)

The FourOhSeven zei

aah verdient ze echt na al haar scheiding ...