Running to the embassy: Huishoudelijke taken

woensdag 17 november 2010

Huishoudelijke taken

De was doen, I love it!

Ik vind het geweldig om de was te sorteren op kleur en soort, het vervolgens in de wastrommel te stoppen en om vervolgens een wasmiddel uit te kiezen. In Spanje beschikte het appartement waarin we sliepen over een eigen wasmachine, een hele verbetering omdat we eerst naar een nabijgelegen camping moesten lopen om de was te doen. Hieronder zie je mij de was ophangen, we hadden namelijk geen droger! Dat lelijke bloesje rechts droeg ik op het werk, ik had alleen maar afgedankte kleding omdat niets mij paste, schaamde me dood :(


In Duitsland moest ik alsnog naar het personeels-washok lopen dat zich bij de receptie bevond. Een kaal hok met een grote wasmachine waar je alleen met een sleutel in kon komen. In de koude wintermaanden was hij een tijdje stuk (leidingen waren bevroren) en moest ik mijn kleding met de hand wassen (ramp, had geen bad), een stuk minder leuk dus!

Waar ik absoluut een hekel aan heb is strijken! Ik kan er niets van, dus doe het ook niet. Gelukkig woon ik nog thuis ;) Ook de afwasmachine uitruimen vind ik verschrikkelijk!

Wat voor huishoudelijke taken vinden jullie leuk om te doen, en juist minder? :)

2 opmerkingen:

The FourOhSeven zei

het washok hihih ^^

ik haat vuilnis naar buiten brengen, mss overgehouden aan wbg? heel dat pokke eind lopen illlll

Klaartje zei

Ik hou van wassen en strijken. Alles is lekker proper, behalve de vuile was in het machine steken, maar dat valt nog mee. Ik hou niet van dingen taken met vuile zaken: afwas, de vloer dwijlen en de vuilnis wegbrengen. Maarja, het moet soms gewoon..