Running to the embassy: Mijn favoriete lippenstift aller tijden!

dinsdag 16 november 2010

Mijn favoriete lippenstift aller tijden!

[x]

In New York kwam ik een grote MAC cosmetica winkel tegen, omdat ik er heel veel over gehoord had maar nog nooit iets gekocht had waande ik mijn weg naar binnen, wat nog niet eens gemakkelijk was aangezien het heel druk was.

Binnen keek ik mijn ogen uit! Er waren zoveel spulletjes dat ik niet wist waar ik moest beginnen. Ik besloot een lippenstift te kopen die ik zowel overdag als 's avonds op kon doen.

Ik vroeg advies aan een medewerkster die nogal gestrest overkwam en zij raadde mij een Cremesheen lippenstift aan in de kleur Modesty. Ik besloot om op haar oordeel te vertrouwen en rekende hem af. Wat ben ik daar blij om!

De kleur is werkelijk prachtig! Het is een bruinachtige nude kleur, en als je goed kijkt zie je ook een beetje roze/koraal erin. Ik draag hem elke dag, het is gemakkelijk om aan te brengen omdat je het niet zo netjes hoeft te doen. Dus perfect als je snel de deur uit moet! Hij is lekker creamy en voelt vochtinbrengend aan.



Hij kostte in Amerika 14 dollar vijftig, maar ik neem aan dat hij ook in Nederland te koop is voor ongeveer 18 euro.

1 opmerking: