Running to the embassy: Harry Potter avondje

dinsdag 16 november 2010

Harry Potter avondje

Ik ben een persoon die alles het liefst zo lang mogelijk uitstelt. Zo heb ik nog steeds geen afspraak gemaakt om mijn verstandskiezen te laten verwijderen (en dat moest ik "meteen" na mijn Amerika vakantie doen) omdat ik niet durf (ik heb er geen last van, dus geloof de tandarts niet echt :P) en kijk ik vandaag pas de vierde, vijfde en zesde Harry Potter film terwijl ik morgen al naar de bioscoop ga!

Vooral vroeger op school kwam ik hierdoor wel eens in de problemen, zo moest ik altijd op het laatste moment nog leren voor een toets en 's nachts aan werkstukken werken om het op tijd te kunnen inleveren.

Beetje kortdag, maargoed beter laat dan nooit! Dus heb ik mijn broer naar super de boer gestuurd in de kou en mist (gna gna) om chips, ijs en alcohol te halen voor ons Harry Potter avondje.

Gaan er morgen meer mensen naar de bioscoop? Of misschien wel vanavond om middernacht?

Ik heb er in ieder geval al super veel zin in, mede omdat ik mijn vriendin Tessa weer kan zien. Zij komt morgen naar Eindhoven om met mij samen de film te zien, een traditie die we al een tijdje in stand houden :) Ook heb ik kaartjes voor IMAX dus dat wordt zeker spectaculair!

Sorry als jullie gek worden van al mijn gepraat over Harry Potter ;)

Geen opmerkingen: