Running to the embassy: Vroeger...

vrijdag 12 november 2010

Vroeger...

"Vroeger" waren ik en mijn broer verkikkerd aan de tv serie Totally Spies, elke ochtend zaten we trouw bij de tv. We lachen ons rot en vonden het allemaal heel erg grappig en cool.

Ik wilde vroeger net zo'n leven als zij: slank, knap, mooie kleding, een fantastisch huis om in te wonen (compleet met zwembad!), populair op school, bij de jongens en natuurlijk spannende avonturen meemaken.

Net zoals ik vroeger wenste dat de wereld van Harry Potter echt bestond zodat ik ook naar Zweinstein kon gaan, wat zou mijn leven dan gaaf zijn! (hé! Ik was zeven jaar oud)

Waanzin natuurlijk, dat weet ik nu, maar als kind denk je daar niet zo bij na ;)

Heb vandaag het zevende Harry Potter boek uitgelezen, op het eind kon ik het niet meer wegleggen! Ik moet zeggen dat ik werkelijk alles vergeten was, logisch natuurlijk omdat het in juli 2007 was uitgekomen. Daarom ben ik heel blij dat ik het nog een keer gelezen heb, voor mijn gevoel vond ik het de tweede keer nog beter. Had zelfs weer het nare gevoel dat ik in 2007 ook had (omdat het over was)..

Ook heb ik vandaag de eerste film weer eens bekeken, Emma was toen pas 11! :)



2 opmerkingen:

Jennifer zei

Zo herkenbaar. Ik wou toen ik klein was een snorkel zijn. Dan kon ik net als hun spannende onderwater avonturen beleven.

En de Harry Potter boeken. Ik moet zeggen dat ik het laatste deel echt teleurstellend vond. Zo erg zelfs dat ik alle boeken een ontelbaar keer heb gelezen. En deel 7 maar één keer.
Vond het zelfs zo slecht dat ik geen enkel van de delen sindsdien meer heb gelezen.
Voor mij was de mojo ineens helemaal weg.

Jan zei

Ah bedankt voor je reactie,
maar meen je niet!
Ik vind haar tof haha, gewoon zo'n 'fuck-alles-attitude' maar toch bleef ze goed!

&Haha jaaa dit is/was zo leuk aan vroeger, zo onbezorgd, denken dat alles wel kan, best fijn eigenlijk haha!