Running to the embassy

donderdag 11 november 2010

Zoals jullie misschien al weten en ik een grote Christina Aguilera fan. Ik vind alles aan haar geweldig, ze is mooi, kan goed zingen, maakt goede muziek en in December is ze ook in de Nederlandse bioscoop te bewonderen in de musical film Burlesque


Christina speelt Ali, een meisje uit een klein dorpje dat beschikt over een fantastische stem. Ze besluit om naar L.A. te gaan om armoede en een onzekere toekomst te ontvluchten. Ze stuit op een indrukwekkend, maar noodlijdend theater waar de eigenaar (Cher!) haar een baan geeft als serveerster.

Al snel sluit Ali vriendschap met een eigenzinnige danseres (Julianne Hough) en vindt ze de liefde bij barman en musicus Jack (Cam Gigandet, Twilight! = lekker ding)!

Met behulp van een listige stage manager (Stanley Tucci, the devil wears prada) en de transseksuele gastheer (Alan Cumming) treed Ali uit de schaduw van serveerster en in de spotlight op het podium. Haar spectaculaire stem geeft The Burlesque Lounge weer zijn oude glorie terug, maar niet voordat een charismatische zakenman (Eric Dane) met een verleidelijk voorstel komt...



Sinds bekend werd dat Christina in een film zou gaan spelen was ik al dol enthousiast, ik wist zeker dat ze een goede actrice zou zijn door haar perfectionisme. De eerste recensies zeggen het al, het is zeker geen Glitter! Madame X kan echt acteren :)

Naast de film zal er ook een soundtrack uitgegeven worden met muziek uit de film. Op deze cd staan nieuwe nummers van Christina waaronder de ballad 'Bound to you' en het opzwiepende 'Express'.





Zijn jullie net zo enthousiast over deze film als ik? :D

3 opmerkingen:

Maccia zei

Julliane Hough speelt ook mee! Dat wist ik niet. Ik ben niet echt fan van christina, maar zingen kan ze zeker en ik denk ook dat ze kan acteren (in tegenstelling tot andere zangeressen)

Angélique zei

Haar parfums zijn zooo lekker!

Jennifer zei

Heel stiekem ben ik misschien nog wel nieuwsgieriger naar de nagellak collectie die uit komt na aanleiding van deze film? :$