Running to the embassy: Een leuke zondag in Eindhoven

maandag 8 november 2010

Een leuke zondag in Eindhoven

Gisteren bezochten ik en mijn ouders Eindhoven om de boekpresentatie van 'Kerst klaas' bij te wonen, tot mijn geluk was het koopzondag! We hebben dus toch nog even kunnen winkelen, aan de nieuwe Emmasingel zit schoenenzaak Ziengs. Een heel leuke winkel waar ze allerlei soorten schoenen verkopen, ook in maat 42! Daar heb ik een paar enkellaarzen ven het merk Linea Zèta gekocht die ik deze winter zeker vaak ga dragen :)


Na nog even in boekwinkel Selexyz gekeken te hebben zijn we naar de kinderboekenwinkel de Boekenberg gelopen, een propvolle winkel vol met kinderboeken, knuffels en ander speelgoed. Je wordt er gelijk hebberig van!

Daar las Suzette een stuk uit het voorleesboek voor en kregen we enkele originele illustraties te zien.  De winkel had voor een drankje gezorgd en knabbeltjes. Natuurlijk gaven Suzette Boyer en Jolanda van der Burgt ook een signeersessie.

Na afloop hadden we nog eventjes tijd om Eindhoven door te lopen.

Boekhandel De Slegte is een goede tip voor mensen die van lezen, koken en hobby's houden maar niet veel geld aan boeken willen uitgeven. Je hebt er werkelijk van alles voor lage prijzen, kook-, fotografie-, mode-, muziek-, make-up boeken, reisgidsen, historische romans, chicklits. Werkelijk van alles!

Ik scoorde er een leuk boekje voor maar drie euro, 'Succes in 30 dagen - Carrière'

Success in 30 dagen: Carrière geeft op een warme, directe en humoristische toon een programma om binnen een maand je werksituatie op orde te brengen. Dit boek helpt je een baan te vinden die echt bij je past of het beste te maken van je huidige situatie. Elke dag krijg je een tip of een leuke, eenvoudige oefening. Zo kun je stap voor stap zorgen voor de carrière die je verdient.


Morgen heb ik een sollicitatiegesprek bij La Place in Eindhoven, van de Kruidvat heb ik nog niets gehoord.. Als ze mij bij La Place willen hebben komt het er op aan wie mij als eerste iets laat weten..

Ook ben ik van plan om morgen naar de bibliotheek te gaan want ik wil toch wel heel graag het derde Twilight boek lezen! :)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

He,
via neversaymaybe zag ik dat jij in saarburg + receptie hebt gewerkt. wat dit bij WBG? (heb er ook een paar zomers gewerkt namelijk)

Brigitte en Mark zei

Hey! Ja, dat klopt. Heb daar stage gelopen :)

The FourOhSeven zei

wat grappig :) had je het een beetje naar je zin? ik mis iedereen vooral ilse en sonja

Jennifer zei

Super leuke laarsjes! Ik ben echt dol op veterlaarsjes ;)