Running to the embassy: 'Kerstklaas' Nieuw Sinterklaas-voorleesboek

zaterdag 6 november 2010

'Kerstklaas' Nieuw Sinterklaas-voorleesboek

Vorige week zaterdag is er een nieuw Sinterklaas-voorleesboek uitgekomen, genaamd 'Kerstklaas'. Dit kinderboek is geschreven door Suzette Boyer, een oud-collega van mijn moeder.

De omschrijving luidt als volgt:
Nog maar zeven dagen en dan vertrekt Sinterklaas weer vanuit Spanje naar Nederland en Belgiƫ. Hij verheugt zich erop om net zoals ieder jaar zijn verjaardag met alle kinderen te vieren. Maar de laatste tijd knaagt er iets aan hem. Hij denkt geregeld aan die andere kindervriend, de Kerstman. Sint vraagt zich af of de kinderen Sinterklaas echt nog wel zo leuk vinden. Vinden ze de Kerstman niet veel leuker? Dan komt er een gast logeren in het Grote Spaanse Landhuis van Sinterklaas. Een gast die letterlijk uit de lucht is komen vallen. Niemand weet wie hij is, behalve drie Pieten. Maar die hebben redenen genoeg om te zwijgen..

Morgen zal Suzette om 3 uur 's middags voorlezen uit het boek, vragen beantwoorden en het Sinterklaasboek signeren in een kinderboekenwinkel in Eindhoven. Hier zullen mijn moeder en ik bij zijn. Ik ben benieuwd! :)

Jammer genoeg is het zondag en zit een winkel-dagje er niet in..

2 opmerkingen:

Jan zei

Bedankt voor je reactie!
Haha omg hoe erg zou dat zijn!
Naja ik hoop maar dat ze het dan niet via mijn blog hebben gevonden XD

Anoniem zei

wat leuk!