Running to the embassy: Een korte update..

dinsdag 9 november 2010

Een korte update..

Ik heb een baan in Eindhoven! Ben er super blij mee :) Eindelijk weer wat centjes verdienen, het werk is nog leuk ook! Kan niet wachten om te beginnen :D

Om het te vieren at ik een lekkere bagel met tonijn bij Bagels & Beans en dronk ik een warme chocomelt. Ze geven je een glas met hete melk waarin je zelf de chocolade doet ♥ Bagels & Beans is echt een aanrader, het eten is altijd lekker en de sfeer is werkelijk geweldig, je voelt je meteen thuis. Probeer vooral eens de cheesecake! Deze heeft een super lekkere bodem gemaakt van bastogne.

Voordat ik in de bus stapte om naar Limburg te gaan ging ik nog even langs bij de Tuinen en bij de boekenvoordeel winkel. Sinds een tijd poets ik mijn tanden met de granaatappel tandpasta van Dr. Organic, vandaag heb ik de andere versie ook gekocht, namelijk de whitening Aloe Vera versie. Er zitten geen parabenen, kunstmatige kleurstoffen, agressieve chemicaliƫn, geuren of conserveringsmiddelen in en ook geen SLS. Het product wordt niet op dieren getest en het is ook geschikt voor vegetariƫrs en veganisten.


Bij de boekenvoordeel winkel kocht ik een geinig boekje voor maar 5 euro. 'Overlevingsgids voor tienermeiden - Alles over jongens'. Al ben ik officieel geen tiener meer, het boekje trok mij toch aan. Ik heb namelijk geen enkele ervaring met het tegenovergestelde geslacht en in het boekje staan veel leuke tips ;)

Bij de bieb in Weert heb ik een stapel boeken en een dvd meegenomen:

  • Harry Potter en de relieken van de dood (ik heb hem in het Engels, maar Nederlands leest toch beter weg)
  • De vertelsels van Baker de Bard (het boek dat Hermelien leest in Harry Potter 7)
  • Zwerkbal door de eeuwen heen van J.K. Rowling
  • De rijkdom van de Law of Attraction - ontvang wat je verdient
  • Twilight Saga - Eclipse (zo blij dat ze die nog hadden!)
  • The Oprah Winfrey Show - 20th anniversary collection
  • Dromen, durven, doen, het managen van de lastigste persoon op aarde: jezelf van Ben Tiggelaar 
  • en Het korte tweede leven van Bree Tanner (een eclips novelle) 

Des te verder ik in het zevende Harry Potter boek ben, des te harder het is om het weg te leggen! Mijn "Harry Potter challenge" verloopt dus zonder verdere problemen. Als ik er tijd voor heb wil ik ook proberen alle zes HP films te bekijken voordat ik 17 november naar de bios ga.

Als laatste iets heel opmerkelijks, hoe toevallig is het dat ik nou net vandaag langs een meisje zit die de apothekersassistent opleiding doet op het ROC! Als ze vandaag niet in haar boeken had gekeken had ik het nooit geweten! Dit moet wel het lot zijn, denken jullie ook niet? Ik wil misschien deze opleiding starten volgend jaar maar wist er niet zoveel van, nu kon ik haar van alles vragen! Mocht zelfs even in haar boeken kijken naar de stof die ze leren op school :)

5 opmerkingen:

Rita zei

Wat goed, dat je nog zoveel boeken leest. Ik probeer mijn dochters ook steeds zover te krijgen en wat minder voor de computer. Het lijkt me gewoon beter voor het taalgebruik en voor de Nederlanse taal. We hebben alle boeken van Harry Potter en gaan zeker de film bekijken, ik ook hoor!

Noelle zei

Gefeliciteerd met je baantje in Eindhoven :) Heerlijk! Als ik weer wat meer tijd heb, wil ik ook ergens een baantje. Lijkt me erg lekker om weer geld te verdienen!

Werkt die whitening tandpasta echt? Ik ben echt verslaafd aan whitening producten, ook al zijn ze niet allemaal goed voor je tanden, als mijn tanden wit worden ervan, ben ik blij!

Brigitte en Mark zei

@Rita

Het zit in de familie denk ik! Mijn moeder, tante en nichtje lezen allemaal graag boeken. Mijn moeder en tante zijn helemaal verzot op geschiedenis boeken, maar dat vind ik dan weer niet zo leuk. Mijn nichtje en ik houden meer van spannende verhalen.

@Noelle

Dankjewel :) Ik ben er zo blij mee! Mijn ouders werden onderhand een beetje gek van twee kinderen die alleen maar thuis zaten.

Het leuke is dat mijn vriendin Pam in Texas precies op dezelfde dag is aangenomen bij een bakkerij als taart decoratie medewerkster en ik ga bij de zoet afdeling werken. We wilden beiden graag wat met bakken doen, we zijn dan ook super blij dat we nu allebei een baan in die richting hebben.

Ik durf het niet te zeggen of de tandpasta echt werkt, ik gebruik hem pas sinds twee dagen en mijn tanden zijn sowieso best wit omdat ik ze heb laten bleken..

The FourOhSeven zei

harry rocks! ga je ook naar de midnight voorstelling?

Brigitte en Mark zei

@T

Geen idee eigenlijk, misschien ga ik op woensdag 17 november overdag maar dat ligt eraan wanneer mijn vriendin kan.

Zou het wel willen! Lijkt me gaaf.