Running to the embassy: Gigantisch verloren

zaterdag 4 december 2010

Gigantisch verloren

Chicago op 23 mei 2010

Vandaag was ik voor de verandering eens om 10 uur opgestaan. Normaliter moeten we al om 8 uur/half 9 op weg zijn naar de volgende locatie. De extra tijd gebruikte ik om mijn koffer eens goed in te pakken, elke keer zoek ik me kapot naar mijn spullen omdat ze allemaal door elkaar liggen. Mel en ik aten als ontbijt een stuk pizza wat nog over was van de vorige dag. Om twaalf uur 's middags liepen we met een groepje naar de metro om naar het stadion van the Chicago white sox te gaan. Ik, Mel, Adam, Konrad en Paul gingen naar de basketbal wedstrijd, de anderen gingen winkelen bij the Magnificent Mile.

Uitzicht over Chicago

Het was eindelijk eens mooi weer, 30 graden! Ik ben ontzettend bruin geworden! :) We hadden voor 27 dollar best goede plaatsen op de tribune met goed uitzicht op het veld.

Een elf-jarig meisje zong het national anthem en bij de binnenkomst van het team klonk het lied Thunderstruck van AC/DC. Op het laatst waren er luide vuurwerk knallen te horen.

Aan het einde van de wedstrijd gingen we naar beneden voor nog betere plaatsen. Hier konden we het nog beter zien. Dit was mogelijk omdat heel veel mensen vroeger vertrokken omdat ze geen enkel punt scoorden! Ze hebben met 0-13 verloren!

'S avonds zijn ik, Judith, Mel, Paul en Katrien naar een Thais restaurant geweest. Morgen is het weer tijd om Chicago te verlaten. Hartstikke jammer, want het is een super stad!









 

Bruin geworden door de zon!


Foto's gemaakt door Konrad uit Duitsland


 

"Manhandles" en dan zonder t-shirt, hij heeft lef








 
 





 
 

2 opmerkingen:

Angélique zei

Mooie foto's zeg!

Rinah zei

Prachtige foto's en ik wil ook zo graag een keer naar Chicago