Running to the embassy: So you think you can Jan?

maandag 29 november 2010

So you think you can Jan?

Hebben jullie ook gisteren naar de finale van So you think you can dance gekeken? Dit jaar was het de eerste keer dat ik het hele programma volgde vanaf het begin. Ik zelf was voor Stefano, heb heel wat keren op de bank gezeten ondertussen prevelend 'Stefano gaat door', 'Stefano gaat door'

Helaas mocht het niet baten en ging Stefano in de halve finale eruit :( We wonden het allemaal erg jammer want zonder Stefano's persoonlijkheid zou de finale een stuk minder leuk zijn.

Na deze tegenslag waren ik en mijn moeder voor Natascha, zij leeft echt om te dansen! Ze is zo goed :)

Maarja, helaas ging zij er het eerst uit. Ik had op haar willen stemmen maar onze rode knop deed het niet en de telefoon gaf alleen maar piepjes. Mijn vader is op dit moment in Slovakije en heeft de gsm bij zich. Toen Lise er ook nog eens uitging riepen we allebei: Oh nee he!

We vonden de meiden veel leuker dan Floris en Lorenzo :(

You can't always get what you want.. en dat geldde zeker hier!

Toen Dennis ein-de-lijk aangaf dat Jan zou gaan dansen slaagde ik een kreetje, ik vond het zo grappig! Hij kon het echt mega goed en mooie armen die hij heeft!

1 opmerking:

Silvie zei

Hoi hoi!

Ik zag je linkje op hyves (zullen we elkaar volgen?). Heb afgelopen zondag ook de finale gekeken (ik was stiekem voor Floris), dus vond het wel echt heel tof dat hij won!

Liefs van Silvie