Running to the embassy: Al vier jaar lang een trotse Christina fan

zondag 2 januari 2011

Al vier jaar lang een trotse Christina fan

In Juni 2006 bleef ik 's avonds als enigste op om live de MTV movie awards te bekijken. Christina Aguilera zou daar voor de eerste keer haar nieuwe single 'Ain't no other man' zingen.

Ik weet nog wel dat ik het optreden echt super vond, ik vond Christina altijd al een leuke meid en ik kende al haar singles natuurlijk.

Toen ik heel klein was, kreeg ik tijdens sinterklaas haar eerste cd, de deluxe edition. Maar ik luisterde er nooit naar en ben hem ooit eens kwijtgeraakt :p

Ik had kaartjes voor het felbegeerde Back to Basics concert in Ahoy Rotterdam op 2 december 2006 en kon natuurlijk niet wachten. Ik had al wel haar Back to Basics cd maar kende niet alle nummers uit mijn hoofd.

Op de dag van het concert was ik zenuwachtig maar ik hield het helemaal niet meer toen het opening filmpje begon.

En daar was ze! Mijn heldin! Het leek wel uren te duren voordat ze de eerste noot zong!

Op dat moment veranderde ik in een fan en nu kan ik geen leven meer voorstellen zonder haar en haar muziek.

Mijn favoriete nummer komt van haar Back to basics cd, Back in the day. In deze hommage prijst ze  artiesten waar ze vroeger naar luisterde zoals Marvin Gaye, Gladys Knight en Billie Holiday.


Geschreven op 1 december 2008, maar ik vond het toch geinig om te posten ;)

Geen opmerkingen: