Running to the embassy: Uit eten bij Sizzling

zaterdag 8 januari 2011

Uit eten bij Sizzling

Gisteravond hadden ik en een vriendin afgesproken om gezellig samen uit eten te gaan. We hadden restaurant Sizzling uitgekozen in Eindhoven. Op het moment dat ik de deur uit moest kwam ik erachter dat het fototoestel leeg was, helaas heb ik geen foto's kunnen maken hierdoor :(

Het was erg leuk om haar weer te zien want het was al zo lang geleden :) De laatste keer dat we elkaar zagen was op 31 mei toen we afscheid van elkaar namen op Times Square in New York.

Aangekomen bij het restaurant werden we snel geholpen door de aardige en vlotte bediening. Het restaurant zelf is heel knus en heeft een gemoedelijke, ongedwongen sfeer. Er is een open keuken wat altijd erg leuk is, vooral als er leuke mannen in de keuken staan ;)

Het eten was werkelijk top! Het was goed heet, mooi opgediend en alles kwam vlot na elkaar. Ik heb zelden zo gelachen als gisteren.. Judith wist grappige dingen over de rondreis door Amerika die ik niet meer wist en omgekeerd ook.

De volgende gerechten koos ik uit het drie-gangen menu.

Voorgerecht
Champignons, gesmoord in pomodori basilicum boter

Hoofdgerecht
Varkenshaas met champignons en roquefort kaas

en als nagerecht
Gekarameliseerde appel geserveerd met kaneelijs en slagroom plus een heerlijk zoete dessertwijn

Judith koos een overheerlijke brownie met vanille ijs en hete chocoladesaus.

Als je eens naar Eindhoven komt, en je bent op zoek naar een gezellige plek om te dineren, dan is restaurant Sizzling een aanrader :D

Geen opmerkingen: