Running to the embassy: De laatste dag van 2010

zaterdag 1 januari 2011

De laatste dag van 2010

Vrijdag 31 december was alweer de laatste dag van 2010. Om 13.00 uur kwam ik mijn bed uit en ruimde meteen mijn kamer op, wat een puinzooi! Het is echt super ontspannend om met een schone kamer het nieuwe jaar in the gaan.

Kijk, ik kan toveren!
Eigenlijk vieren we elk oudjaar met dezelfde familie :) De twee meiden vinden het geweldig om in mijn make-up en sieraden stash te graaien en mij vervolgens op te maken.

Dit keer ontdekten ze hoeveel nagellak ik had en wilden ze graag mijn nagels lakken. Zo gezegd zo gedaan, de ene lakte mijn teennagels en de andere mijn handen. Ik moet zeggen, ze zijn best goed gelukt! :)


Als je een stel meiden loslaat op je make-up collectie krijg je dit soort taferelen ;)


Ik droeg een truitje dat ik heb laten overkomen uit Engeland van Miss Selfridge. Het komt uit de Burlesque collectie.


Geen opmerkingen: