Running to the embassy: Siamese aardbeien, chocolade en nagellak

woensdag 15 september 2010

Siamese aardbeien, chocolade en nagellak

Vanochtend werd ik om kwart over 1 's middags opgeschrikt door de bel. Ik keek op mijn wekker en besefte meteen dat het mijn ouders waren. Snel sprong ik uit bed en trok een broek en vest aan om de deur open te doen (meestal sta ik om 10 uur op!). Als ontbijt warmde ik een maïskolf op in de magnetron, ik kan daar wel twintig van op, mijn moeder snapt niet wat ik daar nou zo lekker aan vind haha ;)


In de stad had mijn moeder een cadeautje voor mij gekocht, namelijk een chocolade recepten boek! Ik was er heel blij mee want ik hou van bakken. Er zijn heel veel super lekkere recepten in die ik zeker allemaal wil uitproberen :)


Vandaag moest mijn oma bij de dokter zijn, terwijl mijn moeder en mijn oma naar de arts gingen besloot ik met mijn vader Someren in te lopen om daar te winkelen.

Als eerste bezochten we de action, het was de eerste keer dat ik die winkel bezocht. Ze hadden heel veel spullen maar ik vond het best tegen vallen. Ik heb er een prullenbak speciaal voor het plastic dat ik verbruik, de DVD van Cleaner met Samuel L. Jackson en spuitzakken zodat ik mooi botercrème op cakejes kan spuiten. Ik zag dat ze er ook bakvormen hebben voor een zacht prijsje.

Ik was nog steeds op zoek naar een topcoat die je nagellak mat maakt, die zocht ik namelijk al een tijdje. Heel veel Hema winkels heb ik bezocht, maar zonder succes. Ik sloeg altijd de plank mis! :(

Het budget merk Essence heeft nu ook zo'n topcoat, bij de Kruidvat in oma's dorp was hij helaas al weer weg (ik was er een paar uur nadat het product bijgevuld was). We waren op de terugweg speciaal langs de Kruidvat in mijn woonplaats gereden en die had hem wel! Blij dat ik was :D Omdat ik er toch was heb ik meteen een andere Essence nagellak gekocht en een glitter eyeliner. Op 24 september ga ik naar een feest en kan ik hem gerust opdoen.

Eindelijk heb ik een matte topcoat gevonden!
Mijn vader had bij de Jumbo een bak aardbeien gekocht. Er zaten wel een paar rare aardbeien bij zeg!

Siamese aardbei
Lijkt net een heks toch?

In de nieuwste Beau monde die nu in de winkel ligt staat een artikel over New York. Als ik de foto's bekijk heb ik een raar gevoel, ik denk terug aan de super tijd die ik daar had, maar aan de andere kant voelt het net alsof ik helemaal niet gegaan ben, alsof het allemaal een droom was!

 

Geen opmerkingen: