Running to the embassy: Nieuwe haarkleur!

maandag 13 september 2010

Nieuwe haarkleur!

Een tijd geleden bezocht ik de kapper voor een korter kapsel en verfde ik zelf mijn haar rood. Inmiddels was de kleur al vervaagd wat ik totaal niet mooi vond staan. In Eindhoven kocht ik Schwarzkopf haarverf in de kleur Edelkastagne. Vanochtend bracht ik het aan op droog haar en liet het een half uur inwerken, tot mijn schrik bedacht ik mij opeens dat we vier uur lang geen elektriciteit hadden (echt afzien, niets deed het, you don't know what you got, until it's gone!).

Hierdoor moest ik in het donker onder de douche en KOUD dat het was!!!

Maar goed, klik op meer lezen om het resultaat te zien :)


13 september 2010
Om een of andere reden krijg ik het nooit goed op de foto, het is in het echt iets donkerder dan het op de foto lijkt. Ik ben er erg blij met mijn haarkleur :D

Heb door de jaren heen heel veel verschillende haarkleuren gehad, hier een greep uit de selectie:

Blond in Spanje
Terug uit Spanje

1 opmerking:

Liesewiesje zei

Ziet er leuk uit ! Staat je goed :)