Running to the embassy: Begonnen met nieuwe baan

maandag 22 november 2010

Begonnen met nieuwe baan

Hallo allemaal,

zoals ik in een aantal berichtjes eerder zei heb ik eindelijk een baan gevonden. Vrijdag was mijn eerste werkdag en in het weekend had ik vrij. Vandaag was het mijn tweede dag en ik ben nu al kapot! Het positieve is dat het werk best aardig is en de tijd voorbij vliegt.

Er gingen wel een paar dingetjes fout vandaag, stomme fouten vooral. Soms erger ik me zo erg aan het feit dat ik nogal een kluns ben, ik wil alles zo graag goed doen! Ik probeer positief te blijven en hoop dat het snel beter gaat! Heb op het eind bijna een kookeiland gemold! :( Weet zeker dat ze zoiets nog nooit hebben meegemaakt. Het nare is dat ik over dat soort dingen dagen lang kan piekeren en mijn schamen! Zie er zelfs een beetje tegenop om morgen naar mijn werk te gaan.

Anyway, voor mijn vakantie in Amerika had ik mijzelf voorgenomen om elke dag een verslagje te schrijven. Dit heb ik twee dagen volgehouden en aan het einde heb ik een klein verslag over Chicago geschreven. Nogal slecht dus.


Wat ik mij afvroeg, lijkt het jullie leuk als ik probeer me dingen te herinneren en alsnog een verslag te schrijf met foto's erbij? Nu heb ik alleen Washington D.C. en Philadelphia beschreven, maar ik ben naar veel meer plekken geweest.. Texas, Idaho, California, Las Vegas, New York, Nashville, Niagara Falls, Canada etc..

Dus genoeg over te schrijven!

Wel zal het misschien even duren want ik ben echt kapot, ben het niet meer gewend om hard te werken haha.

Liefs,

Brigitte

5 opmerkingen:

The FourOhSeven zei

jaa doen , ik ga mss met school volgende maand ook naar usa en dan wil ik doorreizen en reisverslagen zijn altijd leuk om te lezen

succes op je werk en als je lacht om je eigen klungsheid komt het allemaal goed!

Liesewiesje zei

Ahw, zulke dingen kunnen gebeuren joh :) Je doet tenminste je best, je kunt niet meer dan dat doen hé ;) En ja, het is altijd leuk om reis verslagen te lezen, zeker van Amerika :D

Noelle zei

Leuk!! Lijkt me tof om te lezen over Cali (my home :D). Altijd leuk, of je het nou lang of kort erna opschrijft :D

Haha, gaaf dat je ook van Adam houdt! Niet naar zijn concert geweest? Van mij krijg hij pluspunten omdat David Cook (mijn #1 favoriete artist) zijn inspiratie was om mee te doen aan American Idol :D Hihi

Noelle zei

Oh sorry, nog een comment: ja ik heb die laptop in het roze ;) Hij is echt supercute!!

Rinah zei

Rust maar even lekker uit, ik ben echt benieuwd naar al je verhalen van Amerika.