Running to the embassy: Megamind

maandag 13 december 2010

Megamind

[X]

Wanneer de beruchte schurk Megamind per ongeluk zijn aartsrivaal Metro Man vermoord, verliest hij de zin van het leven. Zijn hele leven zat hij achter z'n vijand aan en de vijand achter hem. Nu dit domme ongelukje zijn leven veranderd heeft, creëert hij een nieuwe superheld genaamd Titan. Probleem is dat deze ook de nummer één schurk van de stad wil zijn. Hoe moet het nu?

Via de Veronica Gids scoorde ik twee gratis kaartjes voor de voorpremière van Megamind op zaterdag 11 december.

Toevallig vroeg mijn danspartner donderdag of ik met hem naar de film wilde dus het kwam goed uit. :)

Ik had niet echt hoge verwachtingen van de film, de trailer was vertoond voor het begin van Harry Potter zeven en het leek mij eerlijk gezegd een beetje stomme film. Ik had er niet meer naast kunnen zitten! :D

De stemacteurs waren Will Ferell, Tina Fey, Brad Pitt en Jonah Hill (van o.a. superbad). Vanaf het begin werd ik meteen in het verhaal gezogen. De film was namelijk super grappig! Er zaten heel veel goede grappen in en goede muziek momenten. Waar ik erg hard om moest lachen waren de posters in de film met 'No, you can't' erop in plaats van 'Yes, you can' van Obama.

En Will Ferell ziet er zo schattig uit als Megamind! Is het normaal om een animatie figuur knap te vinden?

De film draait vanaf deze woensdag in de Nederlandse bioscopen. Als je hem gaat zien in de bioscoop raad ik je aan om de 3d versie te kiezen :D Je zult er geen spijt van krijgen!


[X]
[X]
[X]

[X]

6 opmerkingen:

Liesewiesje zei

Ziet er als een leuke film uit :D

Manon zei

Ik wil hem ook zien!

Anoniem zei

nog bedankt voor je reactie en tip!
woensdag heb ik het laatste gesprek, dus er is nog hoop!

liefs,
http://lisanne95.blogspot.com

Noelle zei

Ik ben niet zo gek van films en al helemaal niet van animatie... Duurde ook echt heel lang voor ik Toy Story gezien had bijvoorbeeld maar die vond ik best leuk, dus deze misschien ook maar eens proberen!

Summerlovee zei

Hahah grappig, veel plezier! :D

Haha ja wij hadden ook een (gebrande) cd daarvan! Haha echt grappig!
xx

Angélique zei

Ben benieuwd :)