Running to the embassy: Tag

donderdag 23 december 2010

Tag


Op de site van Liesewiesje kwam ik deze tag tegen welke erg leuk was om te lezen.

[x]

Wat is op dit moment mijn obsessie:
Het Glazen huis in Eindhoven! Ik heb er zo lang op gewacht, eindelijk iets leuks wat eindelijk eens in het zuiden van Nederland georganiseerd is :)

Wat ik nu draag:
Een pyjama set van de Hunkemöller vandaag gekocht! :) Met een vest van Old Navy (verkrijgbaar in Amerika) omdat het anders te koud is.


Doe ik vaak een dutje?
Eigenlijk nooit. Al ben ik vaak wel moe 's middags.


Wat ik zou willen veranderen:
Veel, aan zowel mijn lichaam/gezicht als mijn leefsituatie

Wat ik vanavond eet:
Mijn moeder had zelf erwtensoep gemaakt :)

Mijn laatste aanschaf:
Meerdere dingen, vandaag gekocht: een pyjama set en twee BH's van de Hunkemöller. Truitje van de H&M, een shapewear artikel van de Hema en een foot scrub van the Body Shop.

Naar welk geluid ik nu luister:
De cd van Florence and the machine <3

 
 
Favoriete weertype:
Lekker warm, maar niet zo heet dat je je er "sloom" van gaat voelen


Favoriete vakantieplek:
Zeker weten Amerika, Sweet land of liberty!


Films die ik keer op keer kan bekijken:
Hannibal! Mijn favoriete film aller tijden. Het is een obsessie!


Favoriete theesmaak:
Zoete thee, ik hou niet zo van bitter

Het boek dat ik momenteel lees:
De Rijkdom van de Law of Attraction

Wat mij op dit moment veel plezier geeft, maar tegelijkertijd ook schuldgevoelens:
Achter de pc zitten, ik had voorgenomen om lekker vroeg te gaan slapen zodat ik morgen niet tot 13.00 uur in mijn bed zal liggen.

Wat is je doel?
Om net zo'n leven te lijden als de foto's die ik opsla op mijn pc :)


Wat wil ik ooit nog doen?
De stad Florence in Italië bezoeken en de rest van Amerika ontdekken. Maar vooral een lange tijd in Las Vegas blijven en daar werkelijk van alles ondernemen! Oh en Business/first class vliegen..


Wat wens ik mijn kinderen toe: 
Een goede gezondheid zonder enge ziektes, voorspoed, genoeg geld om een leuk leven te lijden, een lieve man/vrouw en een leven zonder de nare dingen die ik zelf heb moeten meemaken.

Noem één van je kwaliteiten.
Dit is een moeilijke! Als ik één kwaliteit zou moeten kiezen, koos ik voor meelevend

Waar wacht ik op?
Tot ik naar bed kan gaan, na het plaatsen van deze tag!

Heb je een tic of kenmerkende eigenschap?
Ik peuter altijd dwangmatig aan de vellen op mijn lippen en trek die er ook af, hoe pijnlijk het ook is. Soms tot bloedens toe :( Als ik in de stress zit (wat vaak is, ik kan mij niet goed ontspannen) doe ik het nog erger..

Geen opmerkingen: