Running to the embassy: Kylie Minogue concert verslag met foto's en filmpjes

maandag 21 maart 2011

Kylie Minogue concert verslag met foto's en filmpjes


Afgelopen week ben ik twee maal naar een Kylie Minogue concert geweest. De eerste was op donderdag 17 maart, ik en mijn vrienden Stijn & Dirk reden om twee uur 's middags naar Amsterdam en sloten meteen bij de rij aan. Kylie heeft een heleboel knappe mannelijke fans hihi. Om kwart over zeven 's avonds gingen de deuren open en snelde iedereen naar binnen, maar binnen bleek dat niemand de zaal binnen kon vanwege een technische storing. Na wat wel een uur leek te duren mochten we eindelijk naar binnen, we renden meteen naar de andere kant van de catwalk waar we een plek vooraan vonden.
De DJ begon stipt acht uur en om half negen ging het licht uit en begon de show meteen. Om plaats te maken voor de catwalk hadden ze de tribune verwijderd, volgens Kylie was het de kleinste zaal van de hele tour. Je moet je voorstellen dat het podium gemaakt is voor grote stadions! In de HMH besloeg het bijna de helft van de zaal!

Veel nummers van haar nieuwste cd, Aphrodite, kwamen voorbij en ook veel oude hits waaronder mijn favoriete nummer Confide in me. De dansers gaven een spectaculaire show weg en aan de eind werd er gebruik gemaakt van fonteinen. Tijdens een langzame versie van Slow kantelde het podium bijna helemaal verticaal en bij de All the lovers finale werd er veelvuldig gebruik gemaakt van water. Prachtig, een echt kippenvel moment. De kleding die Kylie draagt is werkelijk prachtig, ook haar schoenen zijn to die for.

Bij het concert van Antwerpen hadden we zitplaatsen aan de zijkant, vanwege het ontbreken van zwarte doeken konden we zelfs backstage bij de props kijken. Een hele ervaring :)

Mijn favoriete momenten van de tour: Het deuntje van Illusion, de dansers bij Cupid boy, de kostuums bij Everything is beautiful, de Louboutin schoenen van Kylie *kwijl*, het optreden van mijn favoriete nummer Confide in me, Kylie vliegt door de lucht op de rug van een engel & All the lovers.

De setlist:

Act I
Aphrodite
The One
Wow
Illusion
I Believe In You

Act II
Cupid Boy
Spinning Around
Get Outta My Way
What Do I Have To Do

Act III
Everything Is Beautiful
Slow

Act IV
Confide In Me
Can’t Get You Out Of My Head
In My Arms

Act V
Looking For An Angel
Closer
There Must Be An Angel
Love At First Sight/Can’t Beat The Feeling
If You Don’t Love Me

Act VI
Better The Devil You Know
Got to be certain (verzocht door fan in Amsterdam)
Better Than Today (strofe en refrein) - op aanvraag van het publiek (Antwerpen)
Put Your Hands Up

Act VII
On A Night Like This
All The Lovers



























 
 



 Foto's mix van Amsterdam en Antwerpen. Bronnen: Nicky - SayHey lid Pixelpeter - Nu.nl

Filmpjes
 
 
 
Laatste filmpje gemaakt door mijn vriend Stijn

Geen opmerkingen: