Running to the embassy: Even voorstellen! 2014 editie

zaterdag 11 september 2010

Even voorstellen! 2014 editie

Ik kan mij voorstellen dat niemand zomaar een blog gaat volgen zonder iets te weten over de persoon achter de computer. Daarom hier wat algemene informatie over mij, Brigitte :)

In 2009 en 2010 heb ik als onderdeel van mijn opleiding recreatie stage gelopen in Spanje en Duitsland. Al kan ik na die vijf maanden in Spanje nog steeds geen Spaans, Engels ben ik wel heel goed in. Dat komt vooral omdat ik al jong films bekeek zonder ondertiteling (The Lion King), heel veel muziek luister en Engelse boeken lees. In 2010 ben ik na het afronden van mijn opleiding twee maanden op reis gegaan naar Amerika. Sinds eind 2012 ben ik werkzaam in een algemeen ziekenhuis als leerling verpleegkundige.

Muziek

Ik ben een grote fan van meerdere artiesten. John Newman - Lana Del Rey - The Fray - Christina Aguilera - P!nk - Hilary Duff - Paul McCartney - Eminem - Steve Harley - Kate Bush - Florence and the machine - Colbie Caillat - Céline Dion - Robbie Williams - Kylie Minogue - Nine Inch Nails - Imagine Dragons - Enrique Iglesias - Ali Brustofski - Lily Allen - Gavin DeGraw - Anastacia & Katy Perry zijn mijn favorieten. Ik ga nooit uit, maar bezoek wel regelmatig concerten.

TV
Mijn favoriete tv programma's zijn Hannibal, Criminal Minds, The Blacklist, American Horror Story, True Blood.

Films
Samuel L. Jackson, Bruce Willis en Julianne Moore zijn mijn favoriete acteurs. Jaren geleden gaf ik al mijn geld uit aan Julianne Moore films, nu heb ik er ongeveer dertig in bezit. De film Hannibal heb ik al tig keren gezien, ik hou van die film en de boeken. Een andere film waar ik dol op ben is Skyfall.

Huisdier
Pammy is mijn parkiet waar ik heel veel van hou. Voorheen hadden we Moestie, Plukkie, Dory en Penny. Helaas hebben we Penny een paar maanden geleden moeten inslapen. Omdat we geen nieuwe parkieten meer willen, houden we Pammy nu alleen. Gelukkig is er altijd iemand thuis bij ons om haar gezelschap te houden!

Ook hebben we een schildpad gehad.

Weetjes
  • Ik ben bang voor langpootmuggen, spinnen, insecten en zowat alles wat in de zee zwemt. Met de nadruk op kwallen, inktvissen en orka's..
  • Koriander krijg ik niet door mijn strot
  • Ik ben een stadsmens, helaas woon ik in een dorp
  • Mijn favoriete steden zijn Florence, New York, Chicago, Orlando en Las Vegas
  • Ik hou van de luchtvaart, aan mijn plafond hangt een opblaasbaar vliegtuig en ik heb enkele kleine modelbouw vliegtuigen
  • Liever was ik in Amerika geboren
  • Ik identificeer mezelf als aseksueel *AVEN*
  • Ik ben bloeddonor, sta ingeschreven als orgaandonor en sta in het bestand van http://www.europdonor.nl
  • Heb vrienden/vriendinnen in Californië, Texas, Idaho en Florida. Ik heb ze allemaal al een keer opgezocht
  • Heb Bobbie Eden ontmoet en vind haar een heel erg gaaf mens!
  • Sinds mijn vijftiende ben ik geobsedeerd door het personage Hannibal Lecter, de boeken, de films, de tv serie, allemaal even geweldig.
  • Geen opmerkingen: