Running to the embassy: Robbie Williams in Barcelona

zaterdag 15 november 2014

Robbie Williams in Barcelona




Yay! Ook ik heb een kaartje voor het concert van Robbie Williams in Barcelona! Ik zie er naar uit om terug te keren naar het land waar ik in 2009 5 maanden gewoond heb :)

Dit keer ging de kaartverkoop ongekend soepel. Om vijf voor tien ging de verkoop van start en was het een piece of cake om een inner pit kaartje kopen.

Het wordt alweer de vijfde keer dat ik Rob zie optreden <3

Robbie Williams - Close Encounters (June 13, 2006)
Robbie Williams - Take The Crown (July 13, 2013)
Robbie Williams - Swings both ways (May 4, 2014)
Robbie Williams - Swings both ways (May 5, 2014)
Robbie Williams - Let me entertain you (March 27, 2015)

Omdat ik dit jaar te weinig vakantiedagen heb opgemaakt, heb ik eind maart twee weken vrij gekregen. Ik gebruik die tijd om naar Barcelona te vliegen, daar een paar dagen door te brengen, een dag of twee naar Santa Susanna terug te gaan en vervolgens naar Zwitserland te vliegen om bij mijn tante en neefjes te verblijven.

Geen opmerkingen: