Running to the embassy: Hilary Duff signeersessie

woensdag 9 februari 2011

Hilary Duff signeersessie

Vandaag was het dan eindelijk zover, de signeer sessie van Hilary Duff in BelgiĆ«! Sint-Niklaas bleek makkelijk te bereiken waardoor we binnen ander half uur al de parkeerplaats op reden. De signeersessie werd gehouden in het grote Waasland shopping center waar ze werkelijk van alles verkopen. 

Aangezien je alleen met boek werd toegelaten tot het podium besloot ik deze meteen te kopen. De rij was om twee uur 's middags al aardig lang maar gelukkig vond ik een groepje bekenden waar ik bij kon gaan staan.

*Yay*! Zo blij mee :D

In het begin mocht iedereen met Hilary op de foto en hadden een aantal mensen ook een praatje met haar gemaakt. Plots mocht dit niet meer en werd het verboden om foto's te maken. 

Eindelijk was het zo ver! Ik begon meteen tegen haar bodyguard te vertellen dat mijn vrienden wel een foto hadden mogen maken en of ik dat alsjeblieft ook mocht. De beveiliging van het winkelcentrum bleef maar zeggen dat het niet mocht en ik bleef maar door smeken. Mijn kennis van de taal Engels was ondertussen helemaal verdwenen.

Uiteindelijk gaf haar bodyguard toch toestemming en maakte ik super snel een foto met haar samen.

 Het was echt een dag om nooit meer te vergeten! :)

Geen opmerkingen: